- Úvod
- Vše o nákupu
- Reklamace a záruka
Reklamace a záruka
Naší prioritou jsou spokojení zákazníci. Zákazníci, kteří se rádi vracejí nejen díky kvalitním produktům, ale také díky perfektnímu záručnímu, pozáručnímu i běžnému servisu. Chápeme, že ne vždy jde vše podle plánu a že ne vše je vždy dokonalé, proto se jakékoliv vady či nesrovnalosti vždy snažíme vyřešit k úplné spokojenosti zákazníka.
Zde jsou základní informace k tomu, jak se postupuje v těchto případech:
Reklamace
Postup v případě reklamace vadného zboží:
- kontakt s RedX International CZ s.r.o. - buď emailem, nebo písemně.
- popsání závady či problému zákazníkem.
- zaslání zboží zpět na adresu společnosti RedX International CZ s.r.o..
- inspekce vadného zboží prodejcem a posouzení stavu.
- vyřešení reklamace prodejcem ke spokojenosti zákazníka - výměna, oprava, nebo vrácení peněz zákazníkovi.
Na vyřízení reklamace má prodejce 30denní lhůtu. Pokud nedojde k vyřízení reklamace během této lhůty, má zákazník právo na výměnu za bezvadné zboží nebo vrácení peněz.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v těchto případech:
- nesprávným použitím výrobků.
- nedodržováním dodaných instrukcí.
- nesprávnou údržbou.
- uplynutí záruční doby.
Pokud není uvedeno jinak, záruční doba je 24 měsíců. Tato doba začíná převzetím zakoupeného zboží zákazníkem. Pokud je zboží zasláno zpět prodejci v rámci reklamačního řízení, záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou výrobce řeší reklamační řízení. Záruční doba následovně opět začíná platit v momentě, kdy je opravené či jinak napravené bezvadné zboží opět doručeno zákazníkovi.
Pro uplatnění záruky nevyžadujeme záruční list, dostačující je faktura nebo potvrzení o koupi. Na základě těchto údajů již dohledáme detaily prodeje - datum, fakturační údaje zákazníka, atd.
Výměna zboží
Nabízíme možnost bezplatné výměny zboží, pokud zákazník zjistí, že mu zakoupené zboží nevyhovuje, nebo že by nesplňovalo účel, za jakým bylo koupeno.
Postup v případě výměny zboží:
- kontakt s RedX International CZ s.r.o. - buď emailem, nebo písemně.
- sdělení požadavků na výměnu včetně informací o tom, jaké zboží požaduje zákazník vyměnit a za jaké jiné zboží.
- zaslání původního zboží na adresu společnosti RedX International CZ s.r.o.
- přijetí zboží a jeho inspekce.
- zaslání náhradního zboží.
Podmínky výměny zboží:
- zboží musí být prodejci vráceno během 30 dnů od zakoupení.
- zboží musí být vráceno nepoužité, nepoškozené a v originálním obalu.
Odstoupení od smlouvy & vrácení zboží
Pokud zakoupené zboží nevyhovuje, nebo by neplnilo účel, za jakým bylo koupeno, má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení finančních prostředků, za které bylo zboží zakoupeno. Pokud je vrácena kompletní objednávka (všechny původně zakoupené výrobky), zákazníkovi budou vráceny i finanční prostředky původně zaplacené za doručení zboží.
Postup v případě odstoupení od smlouvy & vrácení zboží:
- kontakt s RedX International CZ s.r.o. - buď emailem, nebo písemně.
- sdělení požadavků na vrácení zboží.
- vrácení zboží na adresu společnosti RedX International CZ s.r.o.
- přijetí zboží společností RedX International CZ s.r.o.
- inspekce vráceného zboží.
- vrácení peněz zákazníkovi.
Podmínky odstoupení od smlouvy & vrácení zboží:
- zboží musí být prodejci vráceno během 14 dnů od převzetí zboží.
- zboží musí být vráceno nepoužité, nepoškozené a v originálním obalu.
- náklady na dopravu zboží zpět k prodejci hradí zákazník.